Chat with us, powered by LiveChat
Aanvragen2018-02-08T06:47:16+00:00

LET’S TALK.

Hebben wij uw interesse gewekt? Vraag dan meteen een offerte aan en ontvang binnen 24 uur reactie.

FAQs.

Nadat u akkoord gaat met de offerte, plannen wij in overleg een afspraak op kantoor om kennis te maken en ontvangt u van ons een aanmeldformulier zodat wij van start kunnen gaan. Uiteraard ontvangt u van ons de werkwijze en kunt u ons op kantoor, telefonisch of per mail vragen stellen.

  • Verkoopfacturen kunt u makkelijk vanuit de boekhouding aanmaken en versturen. Deze worden op deze manier automatisch geboekt.
  • Inkoopfacturen en bonnetjes kunt u mailen of uploaden zodat deze automatisch in de boekhouding terechtkomen, wij doen de rest.
  • Bij het inrichten van de administratie zullen wij een automatische koppeling maken tussen uw bank en onze boekhoud software, zodat mutaties automatisch in de boekhouding terechtkomen.
  • U gaat op zoek naar een geschikte kandidaat
  • U meld zich aan als werkgever bij de belastingdienst en ontvangt een loonheffingen nummer
  • U neemt de nodige verzekeringen
  • U stelt een arbeidscontract op of laat dat door onze juristen opstellen
  • U kunt uw volledige salarisadministratie aan ons uitbesteden en wij zorgen na input voor de loonstrookjes en maandelijkse aangifte loonbelasting.
  • Uw boekhouding is volledig en compleet? Op basis daarvan en een uitgebreide vragenlijst stellen wij uw jaarrekening op.
  • Bent u verplicht een jaarrekening te deponeren? Dan zorgen wij ook voor de publicatiestukken bij de KvK.
  • Na aanmelding ontvangt u van ons een checklist waarna wij de aangifte inkomstenbelasting voor u verzorgen.
  • Ook hier geld dat wij na aanmelding u een checklist sturen, waarna wij de desbetreffende aangifte inkomstenbelasting controleren en zonodig corrigeren.