Chat with us, powered by LiveChat
Diensten2018-02-18T13:14:30+00:00

DIENSTEN.

Verkoopfacturen kunt u makkelijk vanuit de boekhouding aanmaken en versturen. Deze worden op deze manier automatisch geboekt.

Inkoopfacturen en bonnetjes kunt u mailen of uploaden zodat deze automatisch in de boekhouding terechtkomen, wij doen de rest.

Bij het inrichten van de administratie zullen wij een automatische koppeling maken tussen uw bank en onze boekhoud software, zodat mutaties automatisch in de boekhouding terechtkomen.

De aangifte omzetbelasting leveren wij op na elke periode. U ontvangt eerst een concept en na akkoord wordt deze doorgestuurd.

Na elk jaar ontvangt u van ons een checklist aangifte inkomstenbelasting, waarna wij deze in overleg voor u invullen en versturen.

Binnen een BV is het opstellen en versturen van de aangifte vennootschapsbelasting onderdeel van de dienstverlening.

Indien u personeel in dienst heeft, sturen wij per tijdvak de aangifte loonbelasting op. Hiervoor gebruiken wij het programma NMBRS.

Neemt u personeel in dienst? Dan begeleiden wij u van a tot z. De eerste stap is het aanmelden als werkgever bij de belastingdienst, waar wij u in begeleiden.

Na het ontvangen van een loonheffingen nummer gaan wij starten met het inrichten van de loonadministratie.
U krijgt toegang tot de salaris software NMBRS, zodat u alle gegevens kan invullen per personeelslid.
Na het inrichten ontvangt u per personeelslid een loonstrook en de te betalen loonheffing. Het systeem is volledig
geautomatiseerd, waardoor u er in principe geen omkijken naar heeft.

Personeelsleden krijgen toegang om hun loonstroken en jaaropgave te kunnen raadplegen.

Gaat u personeel aannemen en heeft u een arbeidscontract nodig dat juridisch aan alle voorwaarden voldoet, dan kunnen wij dit voor u opstellen.

Wij stellen jaarrekeningen op voor diverse kleine en middelgrote ondernemingen conform de geldende wet en regelgeving.

Heeft u een jaarrekening en wilt u deze laten controleren, dan bent u bij ons aan het goede adres.

Naast het opstellen van de jaarrekening zorgen wij ook voor alle andere verplichte publicatiestukken voor de Kamer van Koophandel.

Laat je algemene voorwaarden opstellen door één van onze juristen.

Gaat u personeel aannemen? Onze juristen stellen graag een arbeidscontract voor u samen dat juridisch is afgedekt.

Heeft u een geschil met een personeelslid? Laat u zich dan adviseren door één van onze juristen. Zo kunnen onze juristen bemiddelen middels een vaststellingsovereenkomst.

Gaat u samenwerken in een VOF? Laat u middels een VOF contract adviseren door één van onze juristen.

Gaat u ondernemen en heeft u behoefte aan een algemene juridische bedrijfs scan? Onze juristen kijken graag met u mee.

Heeft u behoefte aan personeel voor een korte of langere termijn met een financiële achtergrond, neem dan contact met ons op. Wij hebben personeelsleden met de volgende achtergrond in dienst:

  • boekhouders
  • salarisadministrateurs
  • controllers
  • (assistent) accountants (big4 ervaring)
  • juristen

FinanceOffice neemt graag uw debiteurenbeheer uit handen. Welke diensten kunnen wij u aanbieden?:

  • factureren
  • herinneren en aanmanen (per mail en telefonisch)
  • volledig incassotraject
Offerte aanvragen